הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

טיפולי הסרת משקפיים מוכרים לאנשי הרפואה כבר יותר מחמישים שנה. בניגוד לראשית הדרך, אז היו זמינים אך ורק ניתוחים ממש, המבוצעים באמצעות איזמל מנתחים, כיום פועלים אחרת. בזכות טכנולוגיית הלייזר המדויקת, מגיעים לתוצאות יוצאות מן הכלל ללא מגע יד אדם. הסרת משקפיים בלייזר מבוצעת בפיקוח רפואי כאשר אפשרי גם הליך לא כירורגי שכולל רק שיוף הקרנית. יש גם הליך מסוג אחר, שבו יוצרים מתלה לצורך טיפול. נמאס מהמשקפיים ורואים איכות חיים וראייה מושלמת? אסותא אופטיק, זה כל מה שאתם צריכים.

איך זה עובד כל כך טוב

איך עובד טיפול הסרת משקפיים? הטיפול עובד בצורה טובה כל כך בזכות כמה סיבות. קודם כל הניסיון. הרופאים של אסותא אופטיק כולם מנוסים ומיומנים מאוד. שנית, המכשור. מכשור הלייזר שבעזרתו מבצעים הסרת משקפיים בלייזר הינו מתקדם מאוד, חדשני ומדויק. בנוסף, ההצלחה מתבססת גם על הכנה מתאימה. כל מטופל וכל מטופלת עוברים סדרת בדיקות בכדי לוודא שאין מניעה לביצוע הטיפול. חלק מהמתעניינים, כך מתברר, אינם מתאימים למשל בשל ליקוים בקרנית או בשל סיבות כגון פזילה, סוכרת, גלאוקומה. אך כשישים עד שבעים אחוזים מהאנשים שמגיעים לבדיקה יכולים לעבור את הטיפול ללא חשש.

מה בעצם קורה בטיפול?

כדי להבין מה באמת קורה מאחורי הקלעים של הסרת משקפיים בלייזר צריך לזכור כי העין האנושית כוללת כמה וכמה חלקים. החלק החיצוני נקרא קרנית ודרכו נכנסות קרני האור מבחוץ, כך אנו יכולים לראות. כאשר ישנו ליקוי ראיה, ניתן לשייף או ללטש את הקרנית ממש בדומה לשיוף של עדשות שנמצאות במשקפיים המוכרים (או עדשות המגע). חלק מהשיטות הסרת משקפיים בלייזר מבוצעות ללא הליך כירורגי פנימי (כלומר יש רק ליטוש חיצוני). מאידך, יש גם שיטה שבה מבצעים חתך קטן, יוצרים מתלה שהוא סוג של כיס ומאחוריו מבצעים את הליטוש או הסרה של שכבת קרנית דקיקה. זמן ההחלמה קצר להפליא בתוך מספר שעות עד מספר ימים (כתלות בשיטה שבה מבצעים הסרת משקפיים בלייזר) חוזרים לשגרה ורואים את העולם באופן טבעי, יפה וצבעוני להפליא.